Повеќе од 45 години, EOS комбинира прогресивен претприемнички начин на размислување со врвна технологија на глобално ниво. Пристапот се заснова на обемната аналитичка експертиза на компанијата заснована на податоци како дел од нејзиниот деловен модел. Комуникацијата во реално време и индивидуализираните решенија го сочинуваат јадрото на секојдневната работа на компанијата. Фокусот е на комуникацијата под еднакви услови со клиентите и плаќачите кои не ги исполнуваат своите обврски, управување со иновативни проекти и одржување на високо ефикасна инфраструктура. Во текот на изминатата година се нагласи важноста на услугите засновани на технологијата.
Работата од далечина и соработката преку националните граници се исто така новото нормално во EOS, благодарение на воведувањето на Microsoft 365 во компанијата на меѓународно ниво. Во 13 од 17 национални подружници на компанијата веќе е извршена миграција на софтверот.
Софтверот за наплата Колекто и новата веб-базирана софтверска верзија Колекто+ ги стандардизираат процесите за уште поефикасно управување со побарувањата во 12 земји.
Во поглед на безбедноста на информациите, EOS не се потпира само на своите софистицирани индивидуални решенија, туку исто така користи и алатка за управување со кибер ризик. Со неа постојано се мери успешноста на сопствената кибер безбедност на компанијата, што придонесува EOS да биде во првите редови во индустријата според безбедноста што ја нуди.
За обезбедување на целосни услуги 24 часа на ден, EOS нуди „ботови“ за разговор во неколку земји кои автоматски одговараат на едноставни или често поставувани прашања. Ваквите виртуелни колеги како „Леа“ или „Том“ успешно одговараат на прашања поврзани со побарувањата, како што се прашања за ненамирени плаќања или надоместоци.
Околу
Вработени
Работат на развој и имплементација на дигитални процеси
Евра
Милиони
EOS инвестираше во надградба на своите основни ИТ системи
Како што покажуваат примерите, EOS одамна ја препозна важноста и вредноста на податоците и реализираше стратешки инвестиции во иновации базирани на податоци. Има уште многу неискористен потенцијал за компаниите во оваа област. Ова е еден од наодите на истражувањето на EOS „Која е вредноста на податоците?“ Триесет и четири отсто од потрошувачите во Европа, 50 отсто во Русија и 33 отсто во САД рекоа дека би ги споделиле своите податоци со компаниите доколку добијат надоместок за тоа. За повеќе информации за истражувањето и други резултати контактирајте нѐ преку електронска пошта.
EOS ITech се стреми да постигне извонредност во сите проекти, со вградување на интегритет, технологија, етика, истакната услуга за клиентите и знаење засновано на принципот на агилност.
КариериНашата цел објаснува зошто вложуваме напори секој ден.
Работиме на тоа светот да биде свет без долгови. Нашата заложба е да постапуваме правично со плаќачите кои не ги исполнуваат своите обврски за да се овозможи одржливо ослободување од долгот.
Нашата цел е дефинирана во нашата внатрешна комуникација. Целта е суштината на нашата посветеност и став. Не е дефинирана за надворешна комуникација. За таа цел, го имаме тврдењето на EOS, кое ја преточува целта во придобивки за клиентите и должниците и покажува што правиме.